Coordinador capacitacion y desarrollo Otro

Adecco Office está especializada en el reclutamiento, selección, evaluación y puesta a disposición de profesionales en el área de administración, secretariado y personal de apoyo en todos los sectores de actividad.


Si te gustan los desafíos y sos una persona comprometida
¡Tenemos una oportunidad para vos!
Estamos buscando un Coordinador de Capacitación y Desarrollo, para
incorporarse a traves nuestro al equipo de nuestro cliente, MULTINACIONAL
DEDICADA A BRINDAR SERVICIOS DE INFORMACION INTELIGENTE.
Responsibilities:
* responsible for the coordination of management & leadership development programs in Latin Americas and other regional initiatives
* Schedule face to face events, including booking rooms, running the Tele-Presence or Video-Conference, working with Facilities teams and other coordinators to ensure logistics, materials, security/access, catering
* Schedule and run virtual events, including setting up Webex, managing attendance, recording sessions
* Create and maintain program materials, including designing and updating of PowerPoint presentations, program templates, etc.
* Maintain internal websites / SharePoint sites, including uploading documents, photos
* Support travel visa application process for program participants, as and when required
* Maintain learning events and registrations in learning management system; Track/report registration and completion of activities by participants, and their career progression
* Prepare data and reports as part of the on-going operational needs
* Create documentations to record the steps in processes of running the programs
Required Skills:
* Proficient in English and Spanish, Portuguese highly desirable
* experience of coordinating events, programs or projects in large, diverse and global teams desirable
* Analytical approach – accuracy and great attention to detail important
* Good oral and written communication skills; Ability to communicate effectively with key stakeholders, including senior executives
* Good planning, organization (incl. record keeping), time-management and prioritization skills; Ability to 
* Good team working skills and proactive customer support
* Proficient skills on Excel, PowerPoint (ability to improve formatting, add photos, consolidate slides, etc.), Word
Datos de la propuesta:s
* Días y horarios: Lunes a Viernes de 9 a 18 hs.
* Lugar de trabajo: Microcentro, CABA
* Tipo de contratación: 6 meses con posibilidades de renovacion
¡TRANSFORMÁ TU TALENTO EN EXPERIENCIA!
APOSTÁ AL CAMBIONOSOTROS APOSTAMOS POR VOS.
El compromiso de Adecco, es promover y mantener la cultura del respeto e
igualdad de oportunidades. No discriminamos en función del género, religión,
etnia, nacionalidad, cultura, grupo social, discapacidad o enfermedad,
orientación sexual, estado civil, edad u opinión política. Cuando elegimos el
personal para un cliente, la decisión se basa única y exclusivamente en los
méritos y capacidades de esa persona.
Adecco no solicita dinero a cambio de sus servicios. Participar de una
búsqueda con nosotros es parte de nuestro compromiso y tarea. Por ello,
postularte y participar en una oferta de empleo, es GRATIS.
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